16 sep. 2012

Pippi på...

Nu ha jag pippi på gamla plankor och brädor... Stack mej 
in till Kylätien Veranda och visst kom jag ut med en 
ljuvlig gammal planka med texten CUISINE på....

Plankan passade just mellan köksfönstren... Tycker bara 
att den är så vacker... Tänk att man alltid skall ha dille 
på något... Även om jag gör själv liknande gick det inte
 att motstå denna vackra planka... Tror att det var formen
som tilltalade mej...

Titta in till Fabriken där får du ta del av andra bloggares 
söndagsbilder...

Ser ut att bli en fin söndag med sol...
Njut av solskenet !
Kraam
Sanne

12 kommentarer:

No34 sa...

Vilka underbara ljuslyktor du fick, och skylten kan jag förstå att du "tog" hem..! Önskar Dig en skön söndag, kram Kate

Louise sa...

Ibland bara måste man....:) Skön söndag önskar jag dig!

Tinis vita hem sa...

Det var en chamig bräda! Just en sådan färg skulle jag vilja ha på korgkappsäcken, men få se vad det blir :)
Ha en skön söndag!
kram Tini

Vit dröm sa...

Haha ja jag känner igen det där, ofta snöar man in på saker. Men fin var din planka!
Ha en härlig dag!
Kram Anna

Polarhjerte sa...

Nydelig arbeid! Ha en fin søndag:)) Hilsen fra Elin

House and Garden by Bia sa...

Det var ju en jätte läcker skylt!
Jag var på loppis i fredags o handlade en massa saker jag inte behöver, men så är det ju med oss loppistokiga(fniss)
Här skiner solen från en klarblå himmel, så vi åker en sväng till torpet idag.
Kram

K R I S T I I N A sa...

fint. älskar också trä. det är genuint och vackert på sitt naturliga sätt. ser så fräscht ut överallt- önskar jag hade den energin att piffa upp mitt hem. ha de gott.

Photo by Maria sa...

Plankor är snyggt att dekorera med och denna var ju inte ett undantag..

Kram mia

Monica sa...

Det är en riktigt kiva "pippi" du börjat med. Plankan passar bra där.
Lampskärmen ger ett mysigt sken också.

Ha det bra
Monica

StrandviksVillan sa...

Hejhej! Länge sen sist... tyvärr
Joo, jag har också en hel del skyltar och de flesta är inte framme just nu, men det är ju trevligt att byta om också.
Mitt öga föll på gardinerna! Har en packe vitt linnetyg som väntar och jag funderar på vilken modell jag ska göra.

Ha en fin ny vecka!
A-C

Mariette sa...

Fin! Ja, ibland bara måste man ha vissa saker...och det brukar bli bra.
Kram

vitapusselbitar by me sa...

Jätte fin planka:) roligt när man hittar saker man gillar:) fin blogg har du med!!! Roligt att hamna här, kommer tillbaka:) kram Elle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...