17 sep. 2012

Stallet...

Stella, min brorsdotter har tillverkat denna fina skylt ovanför
 dörren till stallet deras ... Hennes mamma hade födelsedag
 igår så det blev nog en fin födelsedagpresent....

Hon kom gående till oss med en lång bräda som hon sågat 
till i rätt längd. Hon målade brädan med ättiksblandning 
(klick), men vi tyckte brädan blev lite för brun. Jag höll på 
att måla vitt, så vi tog en rulle med lite vit färg och målade 
vit färg lätt på... Perfekt blev det !!!

Det är så skoj att ha syskonbarn som droppar in och 
så "pysslar" vi tillsammans. Det är fördelen att bo på
 samma backe...

Nu önskar jag er en fin början på veckan !
I kväll blir det kurs i grannstaden...
Kraam
Sanne





9 kommentarer:

Hanna sa...

Så fint.
nu är det dags att köra alla barn till skolan innan jag själv kör till jobbet.
Hanna

Tinis vita hem sa...

Så fin skylt det blev till stallet :)
Vi ses!
kram Tini

Ekenäsliv sa...

Så fin skylt!! Och vilket stall sen, förtjänar ju verkligen en jättefin skylt!
Ha en skön måndag!
Kram Anna

Photo by Maria sa...

Så fin skylten blev.. Den blev säkert en uppskattad present =)

Kram Mia

Hemmavid sa...

Hej!

Den fina skylten blev hon säkerligen glad över!
Härligt att pyssla tillsammans. Det brukar jag och dottern också göra (nu är hon bara 11 år så det blir inte så avancerade "pysslingar"..)

Ha en fin kväll.
kramen Jenny

Lyckoslanten sa...

Det där stallet är verkligen vackert! Ni har stil där på backen! ♥

Blåbärs och smultronstället sa...

Hejsan!
Det var länge sen jag kikade in, men du har alltid så mycket fint att visa. Skyltarna är såå snygga!
Kram på dig.
Susanne

HEMMA sa...

Jätte fin skylt till stallet och fint stall också! :)
En fin höstdag till dig, MALIN

House and Garden by Bia sa...

Vilket bra påhitt med den fina skylten. Passar perfekt.
Ha en bra dag!
Kram Bia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...